יום שני, 14 באפריל 2008

על שלושה משחקים

GTA IV חלק כינו אותו המשחק המסקרן בעולם, ג'ק תומפסון אולי יכנה אותו המשחק המסכן בעולם. (מלשון סכנה). כך או כך יש הייפ אדיר מסביב למשחק הזה – ולשמחתנו בצדק. אחד העיתונאים שסיקר אותו לפני צאתו, אמר כבר שהמשחק אדיר ועומד בכל ההבטחות. אז לנו רק נשאר ללקק את השפתיים ולהמתין ל 29.4 שהוא יצא כבר.

אם עוד לא הזמנתם אותו, אתם מוזמנים לעשות זאת דרך Play-Asia.co.il

בהחלט האופציה הזולה יותר ל NTSC עבור XBOX360 או ל PS3 שאין לו הגבלת אזור.

אם אתם מוכנים לשלם יותר ולקנות הארץ. יש לך את מדיה גיים, או את underdog

פחות זול בהרבה לצערי, לא פחות אמין, אבל לא תצטרכו לחכות למשלוח.

אם אתם רוצים עוד קצת מידע על המשחק, אתם מוזמנים לקרוא אותו כאן.

Rainbow 6 Vegas 2 – הסדרה המוצלחת הזאת של משחקי הקומנדו של תום קלנסי, עשתה בזמנו מעבר מוצלח מהמחשב לקונסולות. המשחק הראשון שהיה מאוד מוצלח, סלל את הדרך למשחק ההמשך, שמוצלח לא פחות, ובעצם מביא בגדול את אותו דבר שהביא המשחק Rainbow 6 Vegas הראשון. שזה לא דבר רע כשהמשחק הראשון היה כל כך מצולח. גם הפעם משחק הרשת הוא אדיר, ואומנם לא ממש מתחרה עם Halo3 ו Call Of Duty 4, אבל נותן אפשרות להמשיך את ההנאה של הקמפיין. שווה ביותר.

המשחק זמין לקנייה מידית ב Play-Asia.co.il , מכאן.

אפשר גם לכנות אותו פחות בזול מכאן או מכאן.

Super Smash Bros. Brawlהלהיט האחרון של ה WII. הרפתקה ארוכה של פלטפורמה עם כל דמות מוכרת של נינטנדו, וקרבות בין הדמויות השונות, מול חברים או באינטרנט. משחק אדיר, שזכה לתגובות נלהבות, ונכון לעכשיו הוא המשחק המבוקש ביותר ל WII. רבים מתיחסים אליו כמשחק שהחזיר אותם ל WII אחרי שההתלהבות הראשונית הצטננה קצת – זה אומר הרבה

זמין לקנייה מיידית ב Play-Asia.co.il מכאן.

ואפשר גם PAL מהארץ (יותר יקר) מכאן

אין תגובות: