יום שבת, 12 באפריל 2008

המשחק Assassin's Creed משהו חדש במשחקיות


המשחק Assassin's Creed היה אחד המשחקים המוצלחים של השנה שעברה בקונסולות. כשהתחילו הדיבורים עליו וסרטוני ההדגמה באמצע 2007, כבר היה ברור שזה הולך להיות משחק שונה ממה שראינו קודם. זה במיוחד בלט ברמה הגרפית, עשרות אנשים על המסך, שנראה שהולכים ומתנהגים באופן עצמאי, וגרפיקה מדהימה - מבנים שמעוצבים לפי ההבנה הארכיטקטונית של ירושלים העתיקה, בפרוטרוט, ואנימציות דמות מדהימה במיוחד של הדמות הראשית - אלטאייר. וכמובן, היכולת טיפוס על הבתים בכל בנין ובית שיש במשחק שנראתה אמינה לחלוטין.
תוסיפו לזה את המצלמה ששיחקה תפקיד חשוב בקרבות, ועלילה לא רעה בכלל. לא פלא אם כן שהמשחק קיבל ציונים של 9 בביקורות השונות גם ל PS3 וגם ל XBOX360.
המשחקיות עצמה אומנם מעט מוגבלת מבחינת מה שיש לך לעשות, שזה בבסיסו להלחם באנשים, להאזין להם, לגנוב מהם מידע מודיעיני, או לחקור אותם = להרביץ להם כדי להוציא מהם מידע = שוב להלחם באנשים. עדיין, למשחקיות הזאת, ביחד עם הטיפוס והעלילה, יכולה להחזיק אתכם הרבה, עוזרת לזה הרכיבה על סוס, הטיפוס על בנינים להסתכל על הנוף, והבריחה מהשומרים תוך הפלת מכשולים שיפריעו להם. עוד אלמנט נחמד מאוד, זה היכולת לעזור לעוברי אורח שהשומרים התנקלו להם. בהמשך אותם אנשים יגנו עליכם ואפילו יעזרו לך בקרבות לאור מעשי האומץ שלכם, שהתפרסמו ברבים.



אז החדשות הטובות הן, שעכשיו המשחק זמין גם במחשב האישי (החל מה 8 לאפריל) וזה אומר שאפשר להנות ממנו ב XBOX360, ב PS3 וב PC להזמנת המשחק (מplay-asia.co.il) אתם יכולים להכנס לכאן.
טריילריים אפשר לראות מכאן.

אין תגובות: